I was born to love you...até dia 14!

I Wove You

Would you be my valentine?

Basta uma palavra ou um gesto amoroso. Não é preciso conferirem um acto de consumismo para fazer alguém sorrir!

"I've been alone with you inside my mind, And in my dreams, I've kissed your lips a thousand times, I sometimes see you pass outside my door, Hello, is it me you're looking for? I can see it in your eyes, I can see it in your smile, You're all I've ever wanted, (and) my arms are open wide, 'Cause you know just what to say, And you know just what to do, And I want to tell you so much, I love you ..."
Lionel Richie

"Look into my eyes - you will see, What you mean to me. Search your heart - search your soul, And when you find me there, you'll search no more. Don't tell me it's not worth tryin' for. You can't tell me it's not worth dyin' for. You know it's true, Everything I do - I do it for you."
Bryan Adams

"There is no reason, there is no rhyme, It's crystal clear, I hear your voice, And all the darkness disappears, Everytime I look into your eyes, You make me love you, Questo inverno finirà, And I do truly love you, Fuori e dentro me, How you make me love you, Con le sue diffcoltà, And I do truly love you, I belong to you, you belong to me, Forever"
Anastasia e Eros Ramazzotti
Blings

6 comentários:

  1. Mais um dia para os comerciantes fazerem dinheiro, dia dos namorados é todos os dias.

    ResponderEliminar
  2. We love you, Freddy!
    Grande canção, grande vídeo e grande banda!
    Não tenho gajo, por isso, não vou ter o problema em concreto, mas se tivesse, ai dele que me aparecesse sem prenda. Dormia com o cão um mês inteiro...

    ResponderEliminar
  3. Mais romantismo???
    JÁ CHEGA!!! SOCORRO!!!

    ResponderEliminar
  4. Alfabeta: Nem mais...é pena os gajos esquecerem-se disso :(. É que isto é só para eles...para dar um miminho às suas princezas...

    Miss: Isso era castigares-te a ti também...LOL...que os gajos sempre vão tendo serventia...na cama ;)

    Blac Cat: Eu sei o que é que tu precisas e aliás esse teu grito por socorro diz tudo...Precisas do Batman!!!!Ele ja anda enrolado com uma gata mas deve dispensá-la bem pk tu és mais afinadinha ;) Ronradelas mimocas para ti!!

    ResponderEliminar
  5. Ma chère K, têm serventia na cama os que têm... Alguns é uma miséria, tenho ouvido dizer...

    ResponderEliminar
  6. Então manda lá o Batman, a ver se ele é melhor que o Homem-Aranha, que esse besunta-me toda com as teias... um horror!

    ResponderEliminar